it's hot

2007-11-04 14:36:41 » Allmänt

Eftersom det var riktigt fint väder ute idag så bestämde vi oss för...håll i er...att gå tipspromenad *PENSIONÄRSVARNING* Faktiskt så var det fler som hade tänkt som oss, men det var nog inte många i vår ålder *haha* Å jag tror inte heller att vi kommer åka dit igen, konstigt arrangerat. Dessutom tyckte jag det var konstiga frågor, vid första frågan så fattade jag inte vilket som var barnfråga och vilket som var vuxenfråga *haha* Den första frågan löd iaf:
Vuxen: Vad heter han i förnamn som leder Bingolotto?
Barn: I vilken stad ligger Liseberg?

Nu har vi precis ätit, och det var riktigt hett måste jag säga. Jag gjorde iordning en supergod grekisk sallad till förrätt med supergod fetaost och smarriga oliver (från Fontana naturligtvis), emedan Fredrik ville göra sin egna variant av en Tom Yum soppa, vilket han också gjorde. Men jag borde hållt ett öga på honom precis hela tiden för han hade i ett antal för många kvistar citrongräs, liksom ett antal teskedar för mycket grön curry och ingefära. Senare blev jag dock varse om hettan när jag åt av den *gosh* vad jag blev svettig! Fast det var ju gott ändå *hihi*


image32
Min grekiska sallad *mums*


image33
Fredriks heta soppa



Har hittat en bra låt som jag lyssnar på just nu *tipsar*
"Bon Jovi - Make a memory"

0 kommentarer


« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: