Idol utslagning #6

2007-11-11 09:42:42 » TV
Ja jag kan inte klaga över resultatet av fredagens utslagning av Idol. Christoffer hade helt klart det skakigaste framträdandet under kvällen. Däremot så kanske han inte är "sämst" i startfältet, men jag kan inte riktigt med hans knorriga röst (citerar Swartling).

Det som däremot gjorde mig förvånad var Swartlings kommentar till Jihde under direktsändningen...himla skumt kändes det, och nu så här i efterhand så har man förstått att det inte alls var en del av produktionen. Inför nästa års Idol så kanske det är fler ur juryn som kommer göra Clabbe sällskap...

Daniels framträdande var faktiskt inte vidare bra. Ett tag trodde jag att han skulle hänga löst, men där ser man hur tryggt det är med trogna fans och tittare som röstar varje fredag.
Amanda gjorde väl helt ok ifrån sig även fast det inte var hennes genre.
Andreas förvarnade om att det skulle bli mer liv och rörelse för hans del på scenen...vilket det också blev...men kanske inte riktigt den dans som jag hade förväntat mig. Fast å andra sidan så är ju inte disco-steg så himla avancerade *hihi* Andreas sjunger bra, men tyvärr så tror jag att hans tid snart är kommen att packa sina väskor och åka hem...han är helt enkelt lite för vanlig.
Marie sjunger ju som alltid bra, även fast man gärna skulle vilja plocka bort många ev hennes ansikts ticks som nu det sista verkar ha kommit tillbaka. Även så kan jag störa mig på hennes ben när hon ställer dem super brett isär och det nästan ser ut som att hon dansar limbo. Sluta med det!
Den som var bäst under kvällen tycker jag faktiskt var Mattias! När han sjöng "This is it" så kom hans härliga klang fram, åsså hade han ju supersköna disco moves *hihi* Jag fattar dock inte hur han kunde sluta två från slutet när omröstningen var klar...
1 kommentarer
Virre
2007-11-11 21:34:10

det är ju nästan så att vi är överrens.....inte bra!!! fast jag gillade christoffer....han sjöng kärlekssång till sin MAMMA




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: