Idol utslagning #5

2007-11-03 18:39:23 » TV
Först och främst måste jag bara säga att det var sååå skönt att det var Sam som (äntligen) åkte ur Idol igår! Okey, Mattias var inte bra igår alls...men Sam har varit usel flest gånger och han klarar inte av att sjunga annat än hest. Helt rätt utslagning. Synd bara att han inte åkte ut redan förra vecken så att Evelina hade fått stanna ett tag till.
Igår tyckte jag att Marie var bäst, helt klart! Man blev ju rörd ju med det inslaget innan och sen av hennes sång. Bra jobbat tjejen.

Idag har vi varit nere en sväng till Göteborg och shoppat...eller rättare sagt det var jag som shoppade *hihi* Jag köpte ett par höga svarta stövlar, och en svart basker.


image31
Höst outfit


Idag har vi dessutom ätit den godaste sushin som jag någonsin ätit, på Restaurang Sakura i Göteborg City. Har ni vägarna förbi så prova. Riset var supergott, och det blev sött och mumsigt med en speciell soya till. Misosoppan var också supergo.
1 kommentarer
Hanna
2007-11-04 23:14:31 » http://hyunmee.se

Hey babe! Snyggt som fan det där! Nu har vi likadana svarta baskrar du o jag :) Och likaså är Sakura min favoritrestaurang i Gbg, dit hade jag tagit er för länge sedan om inte Melle varit så anti-sushi. Pöss




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: