förberedelser

2007-11-15 17:46:05 » Allmänt
Då har man varit och tagit en vaccinations spruta till, denna gång en mot både Hepatit A och B, sk Twinrix. Förut hade vi bara tagit mot A...fråga mig inte varför vi inte tog Twinrix från första början, antagligen någon som vill tjäna pengar, eftersom nu hade vi annars vart klara med vaccineringen...men vi måste alltså ta en till innan vi åker *gah* Och jag som dessutom var ärlig när vi betalade för oss idag och sa att vi hade betalat för lite...*hmmm*
Strax åker Marica till Thailand, faktiskt exakt samma resa som jag och Fredrik gjorde förra året - Khao Lak och Krabi. För mig och Fredrik är det fortfarande ett tag innan det är dags för oss att åka, typ 2 månader, och då bär det alltså av till Koh Chang.

För tillfället sitter jag och lyssnar på julmusik och börjar min traditionsenliga "uppvärmning" inför jul *hihi* Ganska mysigt faktiskt :) Ska försöka sätta samman en julskiva av bra låtar.

Imorgon är det äntligen fredag *jäss* och då ska jag och Sara åka på Spa till Lundsbrunn *tjohoo* Ska bli intressant att se var vi hamnar, men antagligen kommer det bli vi och en massa pensionärer, eller vi och massa förälskade par *skrattar* Skönt ska det iaf bli! Ska strax börja packa. Får ju inte glömma det allra viktigaste - BIKININ!
4 kommentarer
peter
2007-11-15 18:17:17

lyckas du få till en bra skiva får du säga till, kopierar gärna :)


virre
2007-11-16 07:55:22

jag tror ni kommer att få det hur bra som helst på SPA. ha det riktigt gott!!!


Emelie
2007-11-17 19:11:52

Jag fixar till en julskiva nu jag med.. :)


Hanna
2007-11-18 13:14:41 » http://hyunmee.se

Åh, den där spa-grejen lät ju jättehärlig ju! *Vill åsså* Och för att inte tala om Thailand, som ju är ett ännu större spa ;) Har legat lågt med träningen i veckan, har haft ont om tid och en ond hals. Hoppas jag hinner kika dit nåt i veckan. Vilka dagar ska du träna? Kram




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: