Celine dion konsert

2007-11-06 16:36:23 » Musik
Hah, jag ska på Celine Dion konsert *weeee*

Igår satt jag som på nålar minutrarna innan klockan 9 då biljetterna skulle släppas. När det närmade sig tryckte jag på F5-knappen tills det sa POFF och det helt plötsligt gick att börja boka. Gah *panik*, snabbt snabbt skriva in vilka platser man ville ha och hur många biljetter...shit...sen va man ju tvungen att Logga In me...iiiuuu...men när jag väl kom in så hade jag fått skitbra platser på Parkett (området närmast runt scenen) rad 13. Jätteglad som jag var så snabbade jag mig med betalningen så att bokningen inte skulle avbrytas och biljetterna skulle gå till någon annan. Vad i h*****e tror ni händer då? Jo, sid-f*n skapet säger att betalningen tyvärr inte har genomförts! Nu svär jag ganska bra...och ännu mer svär jag när jag nu då jag blir illa tvungen att göra om sökningen efter biljetter och nu får platser uppe på läktaren *grrrr* Något sa mig att inte ta de platserna utan att söka om på nytt (med risk för att få ännu sämre platser...), vilket var Tur att jag gjorde eftersom jag då fick tillbaka de platserna som jag fick från början *puh* Fort som bara den genomför jag återigen betalningen som nu går igenom, och jag blir lycklig ägare till 2 st Celine Dion biljetter *tjohoo* Och bara för att försäkra mig helt om att biljetterna är mina har jag nu varit iväg och hämtat ut dem. Det tog förövrigt mindre än en halvtimma att sälja slut på alla biljetter till Globen!

STHLM och Globen, here we come!
2 kommentarer
Fluffet
2007-11-07 07:02:40 » http://dalmatians.se

Ja jag var inte en av spekulanterna ivf.. Celine..nja... hur som! Ha en supertrevlig konsert! :) när e d? ;)


Hanna
2007-11-07 19:50:21 » http://hyunmee.se

Åh, vad avis jag blir! Hade gärna följt med :) och i Globen dessutom! Vem ska du dit med? Jag tränade idag och nu vräker jag i mig chips. Pöss




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: