Lugn semester

2007-07-30 17:57:33 » Allmänt

Kan man bli mer nere och hängig än så här under en svensk semester?? Vad liknar detta så kallade vädret? HÖST!! Känner inte alls att jag samlar den energi som jag behöver inför hösten... Har ingen lust att köpa sista-minuten heller när priserna stigit så hutlöst som runt 5000:- för en resa.

Föregående vecka har spenderats inomhus, precis som alla andra har. Har umgåtts med min syster Emelie, och har även dragit med halva släkten på Frikis utegympa *hihi* fastän man snarare kunde kalla det för gyttjebrottning än gympa ;p Whatever, Friskis gör mig pigg och glad, då badar jag hellre i lera än sitter inne!

En dag åkte vi till Skärhamn där Ylva med sambon Robert hade lagt till sin båt. Jättemysigt att äta mat under kapellet när regnet öste ner utanför! Kul att träffas när det var drygt ett år sedan sist...men efter 5 timmar med oavbruten konversation kände vi ändå att det var dax att åka hem eftersom klockan blivit så mkt som 1 på natten.
Tack för trevligt sällskap! :)

Fick ett ryck en annan dag och passade på att baka vilket jag inte gjort på år och da´r känns d som. Kom dock på varför jag inte gjort det -- vår frys e för liten! Men efter att ha fikat lite på det bakade och att Fredrik provsmakat alla två sorter två gånger så gick det in *hihi*

Nu har vi precis kommit hem från en runda på stan - solen har faktiskt tittat fram lite idag, fast regnet har tyvärr inte uteblivit... Vi hann iaf med lite minigolf innan regnet kom...och tänka sig ---> JAG VANN!! :-D

0 kommentarer


« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: