Utmaning

2007-12-18 20:57:02 » Allmänt
Nu när jag ändå är igång med att svara på taggar så fortsätter jag med Magdalenas utmaning =]

Utmaningen:
Svara på frågorna nedan. Skriv sedan en kommentar hos mig när du har gjort det så jag får se.
Sen det viktigaste av allt, tagga 3+ andra.

Mina svar:
Nämn tre inre egenskaper hos dig själv som du är nöjd med:

  • Jag är snäll
  • Jag är ambitiös 
  • Jag ger aldrig upp 

Nämn tre yttre egenskaper som du är nöjd med hos dig själv:

  • Jag tycker om mina ögon
  • Jag tycker om min längd
  • Jag tycker om hur jag ser ut

 Nämn tre saker du är stolt över att ha gjort.

  • Jag är stolt över att jag har genomfört min utbildning, fått jobb, och vunnit pris för mitt exjobb. 
  • Jag är stolt över att jag går min egen väg och gör det Jag vill.
  • Jag är stolt över att ha haft liten del i att Emelie utmanar sig själv och att Fredrik vågar chansa.

Nämn tre egenskaper som du tror att andra uppskattar hos dig:

  • Jag tror att de tycker att jag är bra att prata med.
  • Jag tror att de tycker att jag är ett galet inslag på fest.
  • Jag tror att de uppskattar att jag håller vad jag lovar.

Nämn tre saker du är bra på:

  • Jag är bra på att charma och att övertala.
  • Jag är bra på ordning och reda.
  • Jag är grym i Singstar.

Jag utmanar vidare Maria, Virre, Emelie, Hanna, Ulf och Emelia.

1 kommentarer
Anna
2007-12-19 19:39:55

Halloj! Jag är liksom inte så bra på detta... Är typ en hel djungel med nya saker att lära. men jag har lyckas få in lite bilder på min blogg iaf *stolt* . Ha d!




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: