Snart klar

2007-12-15 10:10:53 » Allmänt
Andra Twinrix sprutan togs igår, så nu är det bara en kvar som ska tas efter ytterligare 6 månader så har man "livslångt" skydd. I maj blir det - påminn mig!

När jag ändå var iväg igår på lunchen så passade jag på att ta me en avi till postutlämningsstället på Hemköp eftersom jag hade fått ett rekommenderat brev. Vilda spekulationer kring brevets innehåll uppstod eftersom jag inte visste med mig något som jag skulle få med rek brev. Visst var det lite spännande, men ack så besviken jag blev när jag öppnade det och läste "Varsågod, här kommer din pinkod..."... Eftersom jag varit så duktig att genomföra mitt ITP-val i tid så fick jag nu en pin-kod hem för att kunna lattja som jag vill...snopet!
2 kommentarer
Anonym
2007-12-15 10:20:44

Vill du vara med och bloggtävla?
Du har chans att vinna en Ipod nano samt mp4-spelare och biobiljetter.
http://sjukdom.blogg.se/1197118686_jultvling_vinn_ipod_n.html


Fluffet
2007-12-15 11:21:25 » http://fluffet.wordpress.com

hahaha.. förstår din besvikelse! fast kan ju inte låta bli att fnissa lite ;)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: