Önskestafetten

2007-12-18 20:24:26 » Allmänt
Eftersom Maria har taggat mig i önskestafetten så kan ja ju inte göra annat än försöka önska jag med.

Regler för önskestafetten:

Skriv en önskelista med sju önskningar. Motivera dem - kort eller långt. Tagga sju bloggare som ska göra detsamma.

Min önskelista:
1 - Ett friskt och långt liv för mig och mina nära
2 - Evig kärlek
3 - En Peugeot 207
4 - En Labrador och en Norsk Skogskatt
5 - Det hus som vi har letat efter
6 - Mer ledig tid
7 - Resa till USA

Nu skickar jag vidare önskestafetten till Magdalena, Virre, Hanna, Emelie, Ulf och Emelia.

2 kommentarer
Fluffet
2007-12-19 07:58:17 » http://fluffet.wordpress.com

så.. nu har jag svarat på din utmaning.. men jag tycker det är lite kass att du själv inte följt reglerna.. ;) Ser inte en enda motivering! Varken lång eller kort :p


Quasimodo
2007-12-19 13:19:25

håller med om att reglerna inte följs, punkt ett kan jag köpa för den kan man inte ändra...MEN punkt 4, där där är det två önskningar i en! (det är väl inget kinderägg, eller?) ...alltså, totalt 8 st önskningar. skärpning:p




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: