Mellandags rea

2007-12-26 19:34:00 » Allmänt
Jag trodde verkligen inte att jag skulle sätta min fot på mellandagsrean...hatar allt som heter knö och armbågning. Folk blir ju som helt förbytta...sanslöst! Varför är det plötsligt tillåtet en dag som denna att börja bete sig ohyfsat och lägga alla oskrivna lagar åt sidan? Vad är det som säger att det är ok att slita i kläder och sedan slänga tillbaka plaggen i en stor rörig hög? Jag förstår det inte i alla fall.

Hur som helst, anledningen till varför jag överhuvudtaget var ute på stan idag var för att vi skulle handla lite saker inför vår resa, bla nya ryggsäckar och fräscka kamerabatterier. Inget fick vi dock med oss hem... Får kolla upp det mer i slutet på veckan.

Ohyfset fortsatte när älsklingen och jag skulle äta i stan på Strandgatan. Jag hade redan satt mig vid ett bord och väntade på Fredrik. Bakom vårt bord satt två märkvärdiga bruttor (tydligen!) varav den ena hade placerat sin handväska på stolen bredvid sig och sin jacka på stolen bakom sig - dvs på den stolen där Fredrik skulle sitta. När han sedan kommer till bordet tar han tag i tjejens jacka och frågar henne om det är hennes jacka. En normal människa hade antagligen tagit jackan omedelbart och bett om ursäkt att hon brett ut sig så. Dock inte den här bruttan. Istället tittar hon bara på jackan och säger inget alls. Efter ett tag, när hon märkt att Fredrik fortfarande håller hennes jacka framför henne, säger hon "Vaddå, har den ramlat ner på golvet". Fredrik väntade sig ju ett annat beteende naturligtvis, så han fortsatte med att säga att han gärna vill sitta på den stolen *gah* Fortfarande fattar hon inte!! Han tillägger då "...om jag får det vill säga!!" Hon bara vänder sig om och säger inget.
Herreguuuud vilken idiot ! !

Inatt fick vi åter nattligt besök av Fredriks bror som hade varit och festat på Lipz och ville ha sovplats. Jag trodde att vi redan skulle vara i säng när han skulle dyka upp, men våra gäster gick inte hem förrens halv 2 tiden. Vi hade spelkväll med Fredriks kompis Mattias och hand tjej Emelie, och vi spelade bla ett charad-spel och lite TP.
0 kommentarer


« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: