Ledig igen

2007-12-29 13:31:52 » Allmänt

Då har man jobbat två dagar och avbrutit sin julledighet. Faktiskt så var det inte alls så jobbigt, utan det var istället jättelugnt och skönt. Från början skulle vi varit tre tappra själar som skulle hålla ställningarna på kontoret, men den tredje ringde och sa att hans familj hade fått vinterkräksjukan...och han inte ville komma och smitta ner oss, och pga att han dessutom själv antagligen skulle få det. Bra tänkt säger jag bara! Hade han ändå dykt upp så hade jag antingen kört iväg honom eller gått hem själv.  Hade ju inte varit så kul att ha blivit smittad precis innan man ska åka iväg *peppar peppar...* 

På tal om sjukdom så är det något skumt med mitt öra...det gör lixom ont när man trycker lite på nedra delen av örat *gah* Har ingen aning om vad det kan vara....men om det är öroninflammation så hade det väl redan slagit ut....eller?? Men det skulle inte förvåna mig i så fall, de gånger jag blir sjuk (vilket typ är nästan aldrig) är när jag är ledig. Skumt, det är som om kroppen då hinner tänka efter och komma på att det är något som inte står rätt till.

MiniprincessIkväll ska vi iaf åka till Uddevalla och kolla på Arn med Virre och Ulf. Massor har sett den, men den verkar har fått mer ris än ros. Ska hur som helst bli intressant att se den så man vet vad alla pratar om. Hoppas att det är mkt löööv *hihi* Älskar dessutom filmer med riddare och prinsessor .

Strax är det dags att börja med sushin. Får dock se om jag orkar äta något för jag har snart ätit upp våra resterande Rice Crispies vilket antagligen strax kommer resultera i en ond mage...

2 kommentarer
Fluffet
2007-12-30 10:17:52 » http://fluffet.wordpress.com

Vad spännande med Arn. Den vill jag oxå se :) Ser fram emot recension!


Anna
2007-12-30 12:12:26 » http://annskipannski.blogg.se

Om du har förkylning på G kan det resultera i öronont... Vi får hoppas att det bara är det... Hoppas filmen var bra... Själv ska jag hyra den när den kommer...




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: