Julstädar

2007-12-22 16:31:28 » Allmänt
Idag har man inte alls gjort så mycket. Vaknade imorse och åt frukost framför TV:n och fick se Anja köra ur sig i Kombinationen i störloppet *gah* Tur oxå att Nicole Hosp och Marlies Schild gjorde dsamma *hehe*

Just nu städar jag dock hela lägenheten medans Fredrik fixar julskinkan. Har precis skurat golven och vad passar bättre i pausen emedan golven torkar än att blogga lite. Om ett par timmar kommer Fredriks mamma och bror för att provsmaka skinkan.

Igår var det sista dagen på jobbet innan jul. De flesta tar 2 veckors helt ledigt, men jag tänker jobba alla mellandagar och efter nyår. Varför? Jag ska ju ändå åka till Thailand när alla sedan kommer tillbaka, så jag tänkte att det kunde vara bra att ha jobbat undan lite.

Fredagskvällen tillbringades med Hanna hos Emelia och Tindra. Pojkarna var ivägkörda till stan för att umgås över några öl. Emelia hade gjort det jättemysigt hemma! Åsså hade hon fixat massa god plockmat och massa goda ostar och kex. Svensk Tapas skulle man kunna säga :) Efter några glas rödvin säger hon att nu var det dags att vara kreativa varvid hon plockar fram en tidigare julklapp till mig och Hanna. Vi öppnar och ser att det är PYSSEL! Hmmm, hon hade alltså tänkt att vi skulle göra två tomtar var. Ulla och Ulrik hette de förresten. Eftersom jag helst inte gör som jag ska så döpte jag mina till Merry och Christmas istället *haha*


image99
Merry och Christmas ;p
2 kommentarer
maria
2007-12-22 17:48:06 » http://zigmagirl.blogg.se

:) jadu, va jag behöver hjälp med...hm..nästan allt.. nä.. jag vill ha en bakgrund, har hittat en, men när jag gör som man ska så blir det inget.. :(
å så vill jag ha resten vitt..... men inget vill som ja vill :(.........


maria
2007-12-23 17:23:09 » http://zigmagirl.blogg.se

du, det där du sa, det e ju som rena rama grekiskan för mig, det vet du :)..vi får ta det en gång när vi kan träffas och du berätta på svenska för mig ;)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: