Julönskningar

2007-12-15 18:50:25 » Allmänt
Har fått två kuliga julkort på posten som inte är av den vanliga sorten. Det första kommer från min kusin Frida som har gjort ett eget genom att sätta ihop ett eget arrangemang i Photoshop. Jättefint :)


image88
Frida har gjort ett eget julkort


Det andra intressanta kortet kommer från en helt annan ände av världen - nämligen Nepal! I somras fick mamma och pappa besök av en familj från Nepal som min morbror och hans fru hade lärt känna under en trekking semester där, och nu kom de till Sverige och hälsade på. Fredrik och jag träffade dem en kväll hos mamma och pappa och fick nya bekantskaper :) Brevet med julhälsningen innehöll ett vykort och en kalender för 2008.
Vem vet, kanske åker vi till Nepal någon dag och hälsar på dem.


image89
Vykort med kvinnor från Nepal


image90
Handgjord kalender för 2008


Idag har vi varit på stan och försökt handla klart alla julklappar. Det blev inte riktigt klart, men några till blev iaf inhandlade, bla till Hanna och Emelia ;p

Passade även på att hämta ut min julklapp från jobbet som vi själva fick välja ut på Bokia. Eftersom jag inte brukar läsa så mycket, men tycker att det är desto roligare att spela spel så blev det ett Mah Jongg som jag alltid velat ha :)


image91
Mah Jongg spel


2 kommentarer
Fluffet
2007-12-16 11:58:34 » http://fluffet.wordpress.com

välja egen julklapp :) Vilket lyx! Jag har inte fått nån än.. Bara massa gratis sprit på julfesten *haha* Fluffet o gratis sprit.. ja det blev nästan värre än brödbacksrejset *skrattar*


Hanna
2007-12-16 20:18:20 » http://hyunmee.se

Hoj hoj! julklapp till mig, det låter skoj! Vad är det för något? :D Vill åsså ha ett Mah Jong, det är ju SÅÅÅ beroendeframkallande! Pöss




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: