jag fick biljetter till bruce

2007-12-04 20:49:51 » Musik
Jag tror inte jag förstod innan hur stor Bruce Springsteen är. Eftersom jag lyckades få skitbra biljetter till Celine Dion (efter lite strul) så trodde jag att det skulle vara lika lätt nu.. Ajajaj vad jag misstog mig! Biljetterna skulle släppas kl 09:00, så jag tänkte att jag skulle öppna sidan tjugo i för att ha den framme. Tror ni jag kommer in ens på Ticnet.se då? Nope, "mer än 15 min väntetid" stod det på min skärm *gah* Jag väntade och väntade och väntade...klockan blir 09:00...jag väntar och väntar och väntar. Helt plötsligt verkar det som att jag faktiskt har lyckats navigera in på sidan, men när jag ska trycka "nästa" så ballar allt ur *grrr* Och så höll det på fler gånger! Dessutom försökte jag samtidigt ringa till ett Ticnet-ombud, men där ville de inte svara...I wonder why...

När klockan blir 10 så kommer jag äntligen in på Ticnet.se och lyckas navigera in till Bruce-sidan, men då är biljetterna slut!! Hmmm....ne d va minsann inte så lätt att få tag i de där biljetterna ändå... Som ett sista försök så ringde jag, och då kom jag fram varvid rösten säger "ja, då får det bli biljetter till den 5:e", dvs en Extrakonsert. Tjoff och pang så hade jag helt plötsligt beställt 4 biljetter till Ullevi i sommar! *tjohoo* Snacka om att Virre var förvånad när jag la på luren, hon trodde inte att jag skulle få några biljetter *hihi* Om jag hade vetat att även hon var intresserad så hade jag ju passat på att beställa några till...men men... Hur som helst så blev även Virre och Ulf sugna att gå, så även hon började ringa *haha* och efter många misslyckade försök fick faktiskt även hon tag i 4 st :) I sommar kan vi vinka på varandra, för vi sitter på varsin sida av Ullevi *haha* De biljetter som jag köpte ska jag, Fredrik, Emelia och Anders ha ;p


image84
My Golden Tickets - NOT FOR SALE
3 kommentarer
Virre
2007-12-04 22:30:59

tänk vad bra det kommer att bli o ja, jag var helt säker på att du inte skulle få några biljetter....men du lyckades!!!


Quasimodo
2007-12-05 13:18:50

att ens tro att CD är i närheten av "The Boss" tyder på ett mycket ungdomligt oförstånd ;) Så stort grattis till biljetterna


fluffet
2007-12-06 09:04:52 » http://fluffet.wordpress.com

o jag kan då rakt inte förstå uppståndelsen kring varken celine dion eller bruce springsteen biljetter ;)




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: