Inte igen!

2007-12-19 19:46:48 » Allmänt
Alltså, hur svårt kan det vara att hålla sig till SIN tvättid och inte sno andras? Sist gång jag tänkte stoppa maskinerna när någon i***t tagit min tid så kom personen ifråga tillbaka till tvättstugan och bad om ursäkt i samma stund som jag kom dit eftersom hon kommit på sitt misstag. Men denna gången så kom det ingen...så hänsynslös som jag är så stoppade jag bägge maskinerna och drog ur tvätten och stoppade in min! Så det så, vem har tid att tvätta egentligen...

Jeje, ett sånt här missöde vägs lätt upp av lönespecen för denna månaden, vilken även innehöll bonusen för året ;p Så stor lön har jag aldrig fått innan *tjohoo* Gött att ha lite att spendera under sin vistelse i utomlandet snart.

Tänkte även passa på att sprida lite julstämning genom att visa min julgran *haha* Tyvärr, eller njae, har jag inte fallit för den svartvita trenden som ska vara i år på gran och pynt, så min är fortfarande grön! Med silvrigt och blått krimskrams på :) Typ hälften av alla paket under granen är till Fredrik *avslöjar*


image92
Julgranen


Precis nu så messade min Kalix-polare Anna och skrev att hon hade skaffat blogg! Jättekul! Kul att ha en till blogg att snoka i. Faktiskt så är det en ganska kul vänskap som vi har, och annorlunda, för vi har aldrig träffats utan vi har hittat varandra på internet. Skumt tycker ni säkert, men så är det, man kan faktiskt även hitta vänner på nätet och inte bara ragg! :) Det hela började dock med grund i Lunarstorm där vi båda engagerade sig i en diskussionstråd, som handlade om Farmen. Senare upptäckte vi att vi hade samma efternamn, och nästan lika förnamn och därefter så har vi pratat på nätet och via sms till och från. Skäms lite över att jag och Fredrik ännu inte har åkt norrut och besökt henne, men den dagen kommer väl snart hoppas jag.

Ne, nu är det dags att gå ner och byta tvätt...och hålla tummarna för att grabben som jag stoppade maskinerna för inte har stoppat mina *hahaha*
3 kommentarer
Anna
2007-12-19 19:58:28

Vilket enormt minne du har, inte kommer jag ihåg det där med farmen... Tycker abselut att du och fredrik ska besöka oss snart! Höres sen! *kram*


Maria
2007-12-19 20:18:01 » http://zigmagirl.blogg.se

Nu har jag svarat på utmaningen


Anna
2007-12-19 21:10:12 » http://annskipannski.blogg.se

Fin gran! Vi har ingen, men vi har en Ernst som vi samlar våra paket runt! Btw tycker jag att kulorna passade ihop. Vet en som planerat för rosa/silver tema för granen... *iccssssh* Stackars den granen! *asg*




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: