Slut för i år

2007-08-10 21:16:17 » Allmänt
Vart tog alla 4 veckor vägen?? Känns inte som att jag gjort något vettigt överhuvudtaget...fast det kanske e d som e grejjen me semester. D varma dagarna har man kunnat räkna på en hand. Har faktiskt solat vid hela två tillfällen! Unglaublich... Så här i efterhand så skulle man ha åkt till Anna i Kalix, där har det ju iaf vart värme och sol.
Jag och F har börjat kika på ny Thailandsresa i januari, så förhoppningsvis om allt klaffar så kommer jag få min dos av sol då.

Vi har börjat kika på lite hus oxå, vår lilla tvåa börjar kännas aningens trång. För d e väl inte normalt att ha verktyg i samma skåp som där linnet förvaras. Men vilka hiskeligt dyra huspriser det är! Känns som att vi kommer vara fast här ett tag till.

Imon är det dags för årets Grästorpsdag, och vi ska faktiskt dit! Men så mkt festande "där framme" blir det nog inte, utan vi stannar nog hos Maria och Thomas och diverse festfolk :) Har ju en syster numera i Grästorp oxå som man kan våldgästa och kräva både mat och dryck hos *hehe* Följer även Emelie och hennes Streaming med spänning. Fast om det är så spännande vet jag inte, för jag vet ju redan hur det ligger till ;p

Idag for jag fram till stan och till Överby för att shoppa lite höstkläder och diverse småprylar...men till min besvikelse hittade jag knappt ngt alls. Tror det tar emot för affärerna att rea ut sommarkläderna som de inte sålt ngt av alls och att d därför behåller sommarsortimentet in i det sista.
0 kommentarer


« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: