Om tvätt-tider

2007-08-15 16:26:55 » Allmänt

De flesta har nog problem med tvätt-tider i tvätt-stugan, objudna gäster och folk som inte sköter sig. Detta har faktiskt vi sluppit väldigt bra, man får ju ha liite överseende med folk som överskrider sina tider med 20 minuter... Men igår var det någon j***a idiot som precis hade satt på bägge maskinerna när vår tid precis hade börjat! Då blir man ju helt galen! Fredrik, som var först hemma och fick börja med tvätten, kunde inte med annat än att gå upp till lägenheten igen med tvätten otvättad. Jag kom hem en timme efter tiden hade börjat och gick med bestämda steg ner till tvätt-stugan helt inställd på att slänga ur tvätten som var i. Precis när jag stängt av maskinerna kikar en tjej in och ber så mkt om ursäkt...hon hade tagit fel dag...*hmmmm*

Okey...ja hade överseende den gången...men annars rör man inte min tvätt-tid! *grrrr* Dessutom har jag sett att hon har en väldigt fin labrador, å då kunde ja inte bli arg på henne ;p


Nästa gång, watch out!






Nu till ngt roligare :-D

Igår firade jag och älsklingen 3 år! När jag kom hem hade jag fått 7 röda rosor :) Någon s om vet vad "7" betyder?

PUSS på dig älskling! Love you!

<3

1 kommentarer
Anonym
2007-08-16 08:28:59

http://www.blomsterlandet.se/305.aspx?aid=280




« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: