100% luftfuktighet

2007-08-16 11:19:12 » Allmänt
Guuu'va ja svettades igår när ja va på gymmet! Körde inte alls länge (orkade inte), men redan efter 10 minuter på synchronizern så var min tröja helt genomsvett! Gosch va varmt och fuktigt det är i luften nu... Man blir ju svett bara av att ta ett par steg i det här klimatet... Körde dock på ett antal maskiner till, men efteråt kunde man vrida ur tröjan...

Imorse regnade det (som vanligt) när jag skulle till jobbet, så jag övergav cykeln och drog på mig stövlar, regnjacka och greppade paraplyet istället. Blev så himla varm av att gå i regnet, så folk på jobbet trodde säkert att ja va i klimakteriet *haha* Svettigt och varmt kan man säga!! =/

En annan sak...hur kunde älsklingen veta att 7 rosor betyder "jag älskar dig" när inte jag visste det?? Han kan väl inte ha sagt i blomsteraffären "jag vill ha det antal som betyder jag älskar dig"...för det tror jag han kan me... Till mig sa han bara att man skulle köpa udda antal rosor.
Japp, så nu vet ni hur ofta jag får blommor eftersom jag e sååå himla bra på symboliken ;p
0 kommentarer


« NAMN
« E-POST (publiceras ej)
« BLOGG
Kommentar: